Mijn stage in Zuid Afrika - Reisverslagen van Loes Padberg - WaarBenJij.nu Mijn stage in Zuid Afrika - Reisverslagen van Loes Padberg - WaarBenJij.nu

Mijn stage in Zuid Afrika

Hallo lieve mensen,

Zoals jullie natuurlijk allemaal weten ga ik naar Zuid Afrika, Kaapstad voor mijn stage. Ik vertrek 3 februari en ik kom 17 juli terug. Een spannend avontuur!
Ik ga een blog bijhouden voor het thuisfront. Hopelijk kunnen jullie met veel plezier mijn verhalen en ervaringen volgen. Ik ga niet elke dag mijn blog bijwerken, dus verwacht er niet te veel van!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Back Home

05 Juli 2014

Almost time to say goodbye

20 Juni 2014

Winter in Cape Town

31 Mei 2014

And they are gone again

21 Mei 2014

Family in town
Loes

Zuid Afrika, Kaapstad

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12233

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 17 Juli 2014

Mijn stage in Zuid Afrika

Landen bezocht: